czwartek, 12 grudnia 2013

Matowe kropki

Hej :)


Dzisiaj mam dla Was taką prostą propozycję, która ładnie prezentuje się na krótkich paznokciach :)

Co użyłam:
  

- BELL Bio2 3w1
- Golden Rose Rich Color 35 
- Golden Rose Nail Art 121
- AllePanzokcie nr 32
- AllePaznokcie Top Coat Matt
- wykałaczka do kropek

Do dzieła!

1. Na wstępnie oczywiście naniosłam bazę na paznokcie. 
2. Na palec mały, serdeczny i kciuk naniosłam po 2 warstwy czarnego lakieru, a na środkowy i wskazujący po 2 warstwy różowego. 
3. Wszystko pokryłam matowym  Top Coatem. 
4. Następnie na przemian namalowałam na różowym tle czarne kropki, a na czarnym tle srebrne kropki.

I gotowe :)
 



Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna

1 komentarz:

  1. Śliczne. Niebiańskie, z nutą piekła. Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń