czwartek, 7 listopada 2013

Jesienne Róże...

Hej :)

Dziś pierwsza recenzja a raczej haul zakupowy z mojej ulubionej, ukochanej i według mnie najlepszej firmy ogólnodostępnej, z której nałogowo kupuję mianowicie chodzi mi o firmę ta dam... GOLDEN ROSE!
Za co kocham tą firme? Mogę powiedzieć alfabetycznie lub chronologicznie :)
Hehe ale tak na poważnie... lakiery z tej firmy są po prostu przecudowne. Występuje wiele kolekcji odróżniających dane lakiery od siebie ale o tym innym razem :)

Dziś chciałabym się zająć tematyką jesiennej kolekcji lakierów Rich Color wypuszczoną przez firmę Golden Rose. Odcienie idealnie nadają się na jesień, co nie znaczy, że nie można ich nigdy więcej używać :) Warto po prostu przystanąć przy stoisku GD i zobaczyć jaki wspaniałe są te lakiery i jakie piękne kolorki mamy do wyboru.

A teraz czas na prezentacje posiadanych przeze mnie lakierów :)

Golden Rose Rich Color 102


Golden Rose Rich Color 103

Golden Rose  Rich Color 105

Golden Rose Rich Color 108

Golden Rose Rich Color 109

Golden Rose Rich Color 111

Golden Rose Rich Color 112

Golden Rose Rich Color 113

Golden Rose Rich Color 114

Golden Rose Rich Color 115


Podsumowując:
Cena: 6,90zł
Pojemność: 10,5ml
Krycie: całkowit (wystarczy nawey jedna warstwa! przy krótkich paznokciach ale zalecałabym 2 :))
Adekwatność ceny do jakości: cena niska jak za tak dobrą wręcz perfekcyjną jakość
Gama kolorystyczna: ogromna
Dostępność: 5/6 (tylko na stoiskach Golden Rose lub w internecie)
Moja ocena: 6/6 (zdecydowanie zasłużona!)
Czy polecam? : definitywnie!
Czy zakupię jeszcze? : zdecydoanie jestem uzależniona :)
Oczekiwania vs rzeczywistość: jak zwykle są idealne w każdym calu
Wytrzymałość: bardzo długa (u mnie ponad tydzień, nawet do 10! dni)
Zmywalność: łatwa, szybka i dokładna
Barwienie: u mnie żaden nigdy nie przebarwił płytki (nawet czarny czy czerwony)
 
Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna
 

3 komentarze:

  1. piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory są przepiękne sama korzystam z tej firmy. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te lakiery, ale trudno je dostać w moim mieście ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń