poniedziałek, 4 listopada 2013

Promocja w HEAN!

Hej!

Niedawno w sklepie internetowym Hean pojawiła się kusząca oferta mianowicie wszystkie lakiery do paznokci, odżywki, nabłyszczacze i inne takie były w promocji.
Ja skusiłam się na kolekcję City Fashion. Promocja miała na celu obniżenie ceny z 8,99zł na 5,99zł a więc opłacało się. Zamówiłam 5 kolorków: 178, 127, 176, 0t,174. Paczka czekała na mnie w PaczkoMacie co myło mega fajny gdyż mieszkając w bloku nie musiałam się przejmować kiedy to odbiorę, gdzie listonosz zostawi paczkę gdy nie będzie mnie w domu... więc bardzo polecam ten sposób dostawy.
Gdy otwarłam paczkę pierwsze co zauważyłam to "lakier gratis", który jest prześliczny i od razu go pokochałam. Co z resztą? Opowiem o każdym..

Hean City Fashion 174


Wybierając ten kolor liczyłam na miętę. Taką zwykłą, klasyczną bez żadnych fantazji. Niestety odcień bardziej wpada w błękit niż w zieleń co sprawia, że kolor  staje się bliżej nieokreślony. Do tego w lakierze są jakieś mikro drobinki, które w świetle dziennym się świecą a czego niestety nie widać na zdjęciach (zresztą jak i u mnie). Trochę jestem rozczarowana ale i tak go wykorzystam :)

Hean City Fashion 0t


Zwykła, najzwyklejsza biel bez fantazji :)

Hean City Fashion 127



Z tym są największe cyrki! Zaczęło się od tego, że chciałam lakier taki jak jest na stronie sklepu jako reklama i dałabym sobie odciąć rękę, że na zdjęciu jako zakup wyglądał identycznie. Niestety przyszedł do mnie pół-transparentny lakier w odcieniu różu, którego na pewno nie użyję na naturalną płytkę jako sam lakier i na pewno nie użyję jako nawierzchniowy do french'a bo nie przepadam za "aż tak mocnym" pokryciem białej końcówki. Dlatego ten lakier zaliczam jako totalny niewypał.

Hean City Fashion 176




Lakier, który również chciałam w jednolitej fioletowej kolorystyce. Ma w sobie perłę, która się mieni na słońcu i również jej nie widać na zdjęciu. Wykorzystam go na pewno ale mimo co czuję się trochę rozczarowana :(

Hean City Fashion 178



Jedyny lakier, który sprostał moim oczekiwaniom. Nic dodać, nic ująć. Idealna Peach :)

Hean Lakier Gratis


Lakier po prostu cudowny! Wspaniały kolor, jako jedyny kryje już za 2! razem. Niema numeru ani nic więc nie wiem jak można znaleźć inne z tej serii i czy w ogóle można je kupić, czy też nie są przeznaczone jedynie jako gratis. Ogólnie mówiąc... jest idealny!

Zakupy w sklepie Hean nie wyszły tak jak chciała. Oczywiście zgodzę się z tym, że to moja wina, ale trochę też producenta. Bezpieczniej byłoby gdyby producent dodał jakieś pomocne oznaczenia przy numerach lakierów, które świadczyły by o tym czy lakier jest perłowy, brokatowy, pół-transparentny czy też zwykły pastelowy. Ułatwiłoby to zakup klientom takim jak ja, którzy nie widzieli tych lakierów na żywo.

Podsumowując:
Cena: 5,99zł
Pojemność: 12ml
Krycie: średnie (3 warstwy)
Adekwatność ceny do jakości: niska cena, średnia jakość
Gama kolorystyczna: średnia, wybredni nic nie znajdą dla siebie
Dostępność: 3/6
Moja ocena: 3/6
Czy polecam? : można spróbować
Czy zakupię jeszcze? : wątpię
Oczekiwania vs rzeczywistość: nie sprostały wymaganiom
Wytrzymałość: krótka (kilka dni)
Zmywalność: łatwa, szybka i dokładna
Barwienie: ciemny kolor farbuje masakrycznie

Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz