poniedziałek, 18 listopada 2013

Białe kropki na niebieskim tle

Hej :)



Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo prosty i efektowny maicure. Niewiele do niego potrzeba i z doświadczenia wiem, że wygląda ładnie nawet z innymi kolorami.

Co użyłam:


- BELL Bio2 3w1
- Golden Rose Rich Color 16
- AllePaznokcie One Colour 88
- Inglot 38
- Inglot Daimond Top Coat
- wykałaczka

Do dzieła!

1. Najpierw oczywiście nałożyłam lakier bazowy. 
2. Po wyschnięciu nałożyłam po dwie warstwy odcieni niebieskiego na palce (palec mały, wskazujący i kciuk na jasny błękit, środkowy i serdeczny na chabrowy).
3. Następnie odlałam na kartkę kroplę białego lakieru i maczając w niej wykałaczkę, robiłam kropki na paznokciach.
4. Całość pokrywam nabłyszczaczem i gotowe :)




Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna

4 komentarze:

  1. Cudny blog i świetne pomysły. Dobre metody na to by nasze paznokcie wyglądały pięknie. Będę tu na pewno zaglądać z nadzieją na nowe wzory i metody pielęgnowania paznokci. Autorce życzę powodzenia i szerokiej wyobraźni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzorek , nawet kolorystycznie bardzo ładnie wygląda . Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne wzory, uczysz sie gdzies wizazu ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie.....prosimy o więcej takich świetnych pomysłów...pomysłowości Ci nie brakuje tak trzymaj koleżanko....

    OdpowiedzUsuń