piątek, 13 grudnia 2013

Lekkie jak piórko

Hej :)


Dzisiaj mam dla Was bardzo kolorową kompozycję z piórkiem w roli głównej. Trochę czasochłonne ale dla takiego efektu warto się pomęczyć :) a więc zaczynamy.

Co użyłam:





- BELL Bio2 3w1
- NeoNail Wet Look
- Revlon 050
- AllePaznokcie szybkoschnący nawierzchniowy z  drobinkami
- Pędzel z La Femme nr 0
- Pędzel z Golden Rose (najmniejszy z zestawu)
- farbki akrylowe w kolorach: czerwony, różowy, fioletowy, niebieski, błękitny, zielony, żółty, brzoskwiniowy i carny

Do dzieła!

1. Po naniesieniu bazy, maluje paznokcie na biało.





2. Następnie czarną farbką maluję wyraźny szkic mojego piórka.





3. Następnie w kolejności w jakiej wymieniłam wyżej maluję paseczki wychodzące ze szkieletu piórka.
Kciuk maluję lakierem nawierzchniowym z drobinkami. Poprawiam czarny szkielet farbką i pokrywam całość nawierzchniowym Top Coatem oraz oliwką aby przyspieszyć wyschnięcie.
I gotowe :)


Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna

2 komentarze:

  1. Delikatne, na każdy dzień, na luzie i dla uśmiechu. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i ładnie dobrane kolory . Powodzenia

    OdpowiedzUsuń