poniedziałek, 20 stycznia 2014

Proste a efektowne: róż!

Hej :)



Oto moja propozycja na proste i bardzo efektowne paznokcie, które bez problemu zrobi każda z Was :)

Co użyłam:

- Eveline 8w1
- NailDesign UV Stal
- AllePaznokcie nr 66
- Golden Rose do zdobień nr  132
- Golden Rose do zdobień nr 106

Do dzieła!

1. Najpierw jako moją bazą nałożyłam odżywkę z Eveline 8w1.
2. Na wszystkie paznokcie nałożyłam 2 warstwy różowego lakieru.
3. Następnie namalowałam czarnym lakierem z cienkim pędzelkiem dwie, równoległe linie.
4. Między liniami maluję (niestety dwie warstwy) różowym, świecącym lakierem do zdobień cienką linię.
5. Na koniec pokrywam utwardzaczem UV Stal i utwardzam na 2 min w lampie (zmywa się go normalnie zmywaczem).

I gotowe! Życzę przyjemności :)


Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna

1 komentarz: