poniedziałek, 17 lutego 2014

Proste a efektowne: Pomarańcz!

Hej :)


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie propozycje rudo-rdzawo-pomarańczowych paznokci w połączeniu z kolorkiem nude. Pierwsza propozycja jest wykonana na moich pazurach a druga na mojej mamy. Jednak w obu  przypadkach użyłam tych samych produktów i kolorków.

Co użyłam:

- Eveline 8w1
- NailDesign UV Stal 
- Golden Rose Rich Color 109
- Golden Rose Rich Color 10
- Golden Rose do zdobień nr  101
- Golden Rose do zdobień nr  106 
- Golden Rose do zdobień nr  140
- Golden Rose do zdobień nr  120
 
Do dzieła!

Propozycja 1:

1. Najpierw nakładam bazę, czyli odżywkę Eveline 8w1.
2. Następnie kolejno maluję paznokcie na kolor nude i rdzawy.
3. Maluję czarne, cienkie, równoległe linie - na ciemnym kolorze od zewnętrznej strony, a na jasnym od wewnętrznej.
4. Po środku maluję białe i złote kropki oraz robię kropki lakierem nr 140 (jest to lakier do zdobień z rudymi, białymi i czarnymi ozdóbkami)
5. Na koniec pokrywam utwardzaczem UV Stal i utwardzam na 2 min w lampie.
 
Propozycja 2:
 
1. Najpierw jako moją bazą nałożyłam odżywkę z Eveline 8w1.
2. Następnie kolejno maluję paznokcie na kolor nude i rdzawy.
3. Wzdłuż paznokcia na środku robię kropki lakierami. Wszystkimi do zdobień, które wypisałam czyli: czarnym, złotym, białym i tym z ozdobami.
4. Na koniec pokrywam utwardzaczem UV Stal i utwardzam na 2 min w lampie.
 
Gotowe! Prawda, że proste? A robi wielki efekt dzięki świecącym się, brokatowym kropeczkom :)

Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna

2 komentarze:

  1. obydwa wzorki bardzo ładne D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota nie znaczy nuda. Tego dowodem są tak pomalowane paznokcie :) K.

    OdpowiedzUsuń