wtorek, 12 listopada 2013

Tanie a użyteczne :)

Hej :)



Dziś chciałabym wam pokazać 2 zestawy, które niedawno zakupiłam służące do ozdabiania paznokci.

Pierwszy to zestaw gąbeczek, które są po prostu genialne! Ogólnie jak wiadomo tego typu gąbeczki są przeznaczone do nakładania podkładu na twarz... jednak ja bym się chyba nie odważyła na taki krok.
Zestaw ten kupiłam w sklepie chińskim i zapłaciłam 9zł za 25szt. Cena po prostu śmieszna :) Bardzo je czuć lateksem więc nie radzę stosować na skórę twarzy tym bardziej, że moja i tak już ma problemy.
Gąbeczki te wykorzystam do robienia ombre na paznokciach. Rezultaty pracy postaram się wkleić jak najszybciej :)
I jeszcze kilka zdjęć:



 Gąbeczki różnią się od siebie grubością, ziarnistością i wielkością dlatego każda znajdzie dla siebie coś co lubi :)

__________________________________________


Drugi zestaw to pędzelki z mojej ukochanej firmy Golden Rose. Chciałam wam podesłać link gdzie można je kupić, niestety nie ma ich nigdzie więc trzeba się wybrać do sklepu. Koszt tych pędzelków to 22.90zł za 4 pędzelki, które sa naprawdę rewelacyjne. Bardzo precyzyjne, łatwe w utrzymaniu, co prawda nie próbowałam jeszcze mieszania ich z lakierami ale do farbek akrylowych są po prostu idealne. Bardzo polecam :)
I jeszcze kilka fotek:









To by było tyle na dzisiaj. Już niedługo więcej mojego "sprzętu" wraz z opisami i recenzjami :)


Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz