wtorek, 12 listopada 2013

Pielęgnacja to podstawa!

Hej :)

Dziś mam dla was pokaz jak pielęgnuję moje paznokcie krok po kroku.
Przede wszystkim trzeba uwzględnić to, że od dobrze i prawidłowo zadbanych paznokci zależy 90% wyglądu dłoni. Nie każda z nas musi mieć długie lub wyraźnie pomalowane paznokcie. Najważniejsze jest to żeby dobrze o nie dbać, tzn. starać się utrzymać tę samą długość paznokci (wiem, że to trudne zwłaszcza gdy mamy długie paznokcie i jeden się złamie), dbać o skórki! bo wiele z nas o tym zapomina.. skórki trzeba naoliwiać, żeby nie były suche i pamiętajcie żeby ich nie wycinać bo i tak będą narastać.

Tak więc po tym krótkim wstępie możemy zacząć :)

Co będę potrzebować:
-blok polerski 240/240
-polerka (2 gradacje)
-szczoteczka
-pilnik 100/180
-kopytko metalowe
-oliwka z Pierre Rene



Do dzieła!
1. Na wstępie odsuwam skórki i nadmiar skóry który mam wokół paznokcia w między czasie usuwając pył szczoteczką.

2. Następnie wszystkie moje paznokcie wyrównuje w długości i nadaję im chciany przeze mnie kształt (często z nim kombinuje więc się nie przywiązuję :)). Następnie wszystkie kanty poprawiam blokiem polerskim aby się nie haczyły.

3. Kolejnie biorę moją polerkę i dokładnie poleruję paznokieć. Najpierw grubszą strona a następnie całkowicie gładką. Wstawiam zdjęcie przed i po, abyście widziały różnicę :) (po lewej przed, po prawej po)

4. Na tak zrobione paznokcie aplikuję oliwkę i wcieram ją w skórki i paznokcie i zostawiam na ok 1h do wyschnięcia. Nadmiar wycieram.



Na koniec zdjęcia przed i po zabiegu :) podobny "nail spa" wykonuję średnio raz w miesiącu :)


Tak wiem, że środkowy jest odrobinę krótszy :) pod lakierem nie rzuca się w oczy dlatego go tak zostawiłam. W razie pytań proszę pisać :)

Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna



1 komentarz:

  1. Hej. Kształt ładny , chociaż ja bym została przy tych migdałkach.:) Ale wszystkiego trzeba próbować.

    OdpowiedzUsuń