poniedziałek, 4 listopada 2013

Pastele z Allepaznokcie

Hej!

Dziś mam dla was recenzje moich nowych nabytków z Allepaznokcie. Lakiery te zakupiłam w hurtowni "Lady Katie" w Lesznie ale z tego ci widziałam to jest ich pełno w internecie.
Kupiłam kolory: 23, 32, 30. Kupiłam kiedyś czerwony z tej serii i jest super! Nie barwi, nie odpryskuje i w ogóle godny polecenia. :)



Ogólnie mogę powiedzieć, że jestem z nich zadowolona. Każdym lakierem musiałam pomalować 3 warstwy, ale od razu zaznaczam, że jest to wina jasnego koloru gdyż kiedyś kupiłam z tej serii czerwony lakier i wystarczyło 2 razy pomalwać stąd wniosek, że im ciemniejszy lakier tym bardziej wydajny :)
Lakiery są przepiękne, na paznokciach prezentują się jak cukierki.

Kolorki na paznokciach prezentują się następująco:





Podsumowując:
Cena: 6,90zł
Pojemność: 16ml i 15 ml
Krycie: bardzo dobre
Adekwatność ceny do jakości: dobra cena
Gama kolorystyczna: ogromna
Dostępność: 5/6
Moja ocena: 4/6
Czy polecam? : oczywiście
Czy zakupię jeszcze? : prawdopodobnie tak
Oczekiwania vs rzeczywistość: sprostały zadaniu :)
Wytrzymałość: długa (dobry tydzień)
Zmywalność: łatwa, szybka i dokładna
Barwienie: nie barwi


Do namalowania wkrótce :)
xoxo
Katarzyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz